Bedømmelse af Mitsis Blue Domes Resort & Spa

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,2 ud af 10 baseret på 41 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,2 / 10
Rengøring
 
8,4 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,1 / 10
Mad og drikke
 
8,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,1 / 10
Service
 
7,8 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

+
Der var intet dårligt, alt var perfekt
-

Bekræftet køb : 2023-10-06


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-10-06


10 ud af 10

+
Varmen, poolen, maden og personalets venlighed og høje service niveau
-

Bekræftet køb : 2023-09-29


10 ud af 10

+
Beliggenhed, akitektonisk, værelser og omgivelser
-
ØV ØV og atter ØV ØV Kunne ikke reservere bord på restauranterne eller få tid i Spa afdeling. Det er en af vores MUST når vi er på Blue Dome. Har været der to gange før og aldrig oplevet disse problemer. Apollo blev kontaktet og man( Veronica Mårtensson besvarede vore klage således . " Hej Torben - Jeg beklager at restauranterne er vældig booket op i denne uge. Jeg har talt med receptionen om det og de henviser til guestrelations for at finde en løsning. Jeg håber det hjælper" Men men dette hjalp ikke . Og vi må konstatere at også ugen efter vores ferie så ud til at være fuldbooket på forhånd. Hertil kommer at spa og massagefacilitterne ej heller kunne bookes på noget tidspunkt.. Rigtig meget øv øv øv. Er jo trods alt noget vi har betalt for og som vi ikke fik !!!! ØV ØV ØV

Bekræftet køb : 2023-09-22


9 ud af 10

+
Personalet. Stemningen. Kvaliteten. Alle de skønne snackbarer og restauranter. Maden var høj høj kvalitet Fine barer. De ku opfylde drinksønsker
-

Bekræftet køb : 2023-09-15


10 ud af 10

+
området/ pool og maden, det hele var i nærheden
-
Sproget, meget dårlig til at forstå og forklare

Bekræftet køb : 2023-08-05


2 ud af 10

+
Ikke rigtigt noget - alt for mange værelser, og alt for mange mennesker. Og mange østeuropæere og englændere, som drak sig fulde i hård alkohol fra kl 10:00.
-
Luk ned for halvdelen af værelserne. Informer gæster i uger i forvejen, at der skal bookes bord på special restauranter. Gør rent udenfor. Ansæt mere personale, så der ikke er køer. Sørg for at gæsterne ikke reserverer poolsenge fra kl 700 om morgenen - alle pools. Gør pool områder rene. Shine hotellet op - virkeligt slidt.

Bekræftet køb : 2023-07-29


2 ud af 10

+
-
Og vi blev indkvarteret i 3 ikke sammenhængenede værelser - direkte ud til en vej, hvor der kørte busser hver 5 minut. Havemanden startede kl 700 med at larme med haveredskaber.

Bekræftet køb : 2023-07-29


2 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2023-07-29


9 ud af 10

+
Poolområder og madmuligheder.
-

Bekræftet køb : 2023-07-22


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

82% af gæsterne anbefaler

5630 bedømmelser
Meget godt
 
3660
Godt
 
1159
Middel
 
514
Mindre godt
 
198
Dårligt
 
99

5 nyeste bedømmelser

10-07-2021

af LiliandLuka Boston, Massachusetts

Passiv-Aggressiv modtagelse

Hotellet modtog 2 børn og to voksne på den mest usle måde ved at lade dem vente i receptionen i 30 graders varme fra klokken 12 til 17. Hotellet og rejseselskabet Spies benytter sig i fællesskab af vildledende marketing, således, at de sælger en værelseskategori, de kalder Privat, delt pool, hvor der ikke er skyggen af noget som helst privat eftersom man deler poolen med resten af hotellets potentielt 1000 andre gæster. Vi har rejst mange steder i verden, også i Afrika, Carribean og Asien. Dog har vi aldrig oplevet en så fjendtlig modtagelse noget sted på planeten. Vi vil anstændigvis i denne sammenhæng (midlertidigt) afstå fra at skrive om Coronaforholdende på hotellet, Spies’ benægtende og inkompetente håndtering af sagen, madforgiftning af 3 ud af familiens 4 medlemmer. I stedet overdrages sagen til Forbrugerombudsmanden. Efterfølgende vil der blive fremlagt foto-dokumentation på alt. Også af børne-afføring og brugte kondomer i den offentlige pool (som Spies beskriver som privat,delt) . Det bedste vi kan fortælle om den ødelagte og dyre ferie, er den albanske rengøringshjælp, som hjalp os hele ugen samt efter sygdom/opkast, og den søde unge pige i hotellets super marked.

 
10-09-2019

af Grigore M

Rigtig 5* hotel på Kos

Et vidunderligt hotel, et af de bedste, jeg nogensinde har boet i Grækenland! Ren og velholdt. Havvandspooler med forskellige dybder og krystalklart vand. Værelserne var smukke og meget, meget rene. Masser af spisemuligheder, 6 restauranter i poolområdet, du kan bruge uden at bestille bord. Enkelt elektronisk bestillingssystem til at booke et måltid i en af ​​de fire a-la-carte-restauranter. Gæster har adgang hele dagen til reservation systemet. Fremragende service på den italienske restaurant. Fantastiske tjenester fra strand tjener, hurtig levering af drinks og frisk frugt. Jeg vil varmt anbefale hotellet til alle, der planlægger en ferie i Grækenland.

 
31-05-2019

af Anne K Odense, Danmark

Fantastisk!

Dette hotel er simpelthen gennemgående fantastisk! Hotellet er bygget i super flot, græsk stil og ikke ligesom andre hoteller, som blot er en stor kasse. Det er ligesom en lille by og bygningerne er ekstremt flot vedligeholdt! Hotellet byder på et utal af spisemuligheder. Der er en masse små restauranter omkring pool-området, som man kan benytte lige når man har lyst uden at bestille bord. De fire a-la-carte-restauranter ligger ned til stranden og kræver bordreservation. De er super fine og serverer rigtig lækker mad - flot anrettet og god service. Dog var servicen i den asiatiske restaurant noget sløj... Tjenerne forstod ikke rigtig engelsk, og vi måtte tre gange forsøge at bestille drikkevarer, før de kom med det rigtige. Poolområdet er så flot, vedligeholdt og rent. Der kommer indimellem tjenere rundt omkring pool-området for at tage bestillinger på drikkevarer. Så går der maks 15 minutter til de kommer med ens drikkevarer. Virkelig god service! Værelserne var flotte og meget rene! Vil anbefalde dette hotel til alle - par, familier, venner - alle! Det er så lækkert, og der er noget for alle!

 
30-05-2019

af kamillam220

Skønt hotel

Et lækkert hotel til både par og familier. Der er alt med, når man har all inkl. Masser af god mad, lækre pools, god underholdning til børn og voksne. Lækre små pool cafeer med forskelligt udvalg. Rent og pænt

 
09-06-2018

af LiseKBN Danmark

Fantastisk hotel - LANGT over forventning !

Fra start til slut, havde vi et perfekt ophold på Mitsis Blue Domes. Deres høflighed og service er fantastisk. Selve stedet PERFEKT. Vi havde en bungalow med egen pool, og vil til enhver tid booke det igen - det var perfekt for os. Og som en ekstra service - så kom der en tjener forbi 2-3 gange om dagen og tog imod ordrer på drikkevarer!!!!..Maden var super lækker - MASSER at vælge imellem, og oceaner af skøn frisk frugt & grønt, og ikke mindst Feta ! :) Rengøringen var til højeste karakter, tror aldrig jeg har været på et hotel hvor de er så grundige - og man føler at der er gjort rigtig rent hver eneste dag. Alt i alt et MEGA FANTASTISK hotel - som vi VARMT kan anbefale alle ! og psssssssst, de var søde at stoppe den høje musik kl. 22.00 hver aften - så der var absolut ingen uro - alle kunne sove :)