Bedømmelse af Nestor

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,6 ud af 10 baseret på 451 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,6 / 10
Rengøring
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,7 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
8,4 / 10
Mad og drikke
 
8,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,2 / 10
Service
 
8,3 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

Christina Guldbrand,
Ballerup

+
-

Bekræftet køb : 2019-10-27


8 ud af 10

Susie,
Frederiksberg c

+
Personale meget imødekommende og hjælpsomme på en hurtig og effektiv måde.
-
Når man køber 3 senge på et værelse med KUN 600 kr i rabat og man samtidigt viser 3 ens normale senge på række i rummet, så skal man ikke mødes med 1 weekendseng på hjul, som ovenikøbet står på tværs i rummet og skubbet op ad en “ikke-funktionsdygtig sofa“. Man sover ret dårligt på en seng til ca. 400 kr i Jysk Sengetøj - så er en hel uge lang tid. Det kan et 4* hotel ikke være bekendt.

Bekræftet køb : 2019-10-27


7 ud af 10

Louise Kongstad,
Ringsted

+
Poolområdet.
-
Opfriskning af værelserne så de ikke ser så slidte ud.

Bekræftet køb : 2019-09-15


8 ud af 10

Maria Juul Østerholm,
Kongens lyngby

+
Poolområdet
-
De kunne godt forbedre kvaliteten af deres mad i poolbaren

Bekræftet køb : 2019-09-01


9 ud af 10

Mette Broe Lund,
Odense c

+
-

Bekræftet køb : 2019-08-18


10 ud af 10

Mette,
Ringsted

+
-

Bekræftet køb : 2019-08-18


9 ud af 10

,
Lyngby

+
Beliggenhed
-

Bekræftet køb : 2019-07-21


10 ud af 10

Helle Askham,
Hillerød

+
personalet
-

Bekræftet køb : 2019-07-14


10 ud af 10

Vibeke,
Birkerød

+
Det søde personale.
-
Vi havde tilkøbt all incl., og det fungerede også rigtig fint, men når man lægger sig ud til poolen allerede kl. 9, så er der lang tid til kl. 11, hvor man først kan få drikkevarer på all incl., og det betyder at man så skal til at købe drikkevarer i de 2 timer, og det synes vi var lidt irriterende.

Bekræftet køb : 2018-10-13


10 ud af 10

Jan Hjorth,
Hasle

+
-

Bekræftet køb : 2018-09-29


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

1170 bedømmelser
Meget godt
 
763
Godt
 
312
Middel
 
59
Mindre godt
 
24
Dårligt
 
12

5 nyeste bedømmelser

14-10-2019

Indlæg af bosa81 Gentofte Kommune, Danmark

Dejligt hotel men....

Det føles som om man er på ferie i Rusland. Måske er hotellet drevet af russere. Det er lidt ærgerligt at man ikke fornemmer det lokale sprog eller lokale kultur fra Cypern. Hotellet har god beliggenhed midt i Ayia Napa med mange restauranter omkring. Dog må man forvente meget aften/nattestøj fra musik og fest hver dag. Der er gode poolsenge og høj service vi fik en fantastisk modtagelse i receptionen. Morgenmaden er virkelig lækker og stort udvalg. Desværre stinker man af vafler bare af at have været der i 5 minutter. Det er ret ulækkert at tøjet lugter så meget efter at have spist morgenmad. Fitnessrummet er godt og med god udrustning. Desværre bliver der sprayet parfume ud i lokalet hele tiden som lugter grimt og gør det svært at trække vejret når man træner. Måske heller ikke godt for parfume allergi?

 
17-07-2019

Indlæg af Henning J Hillerød

Fantastisk familieferie

Jeg havde en rigtig dejlige uge med børn, svigerbørn og børnebørn. Vi var alle rigtig godt tilfreds med en fantastisk service fra et meget engageret personale, især med mit ældste barnebarns 17 års fødselsdag. Vi vender gerne tilbage 😊😊😊

 
29-08-2018

Indlæg af kregzde28 Ayia Napa, Cypern

Stor hotel men slidt

Hotel er stor med god reception personale.knap så fancy værelse,beskit ,slidt.mit værelse var lige gøret klar og alt var vasket i klorin.så det stank virkelig slem jeg kunne ikke få luft selvom jeg åbnet balkon.... heldigvis fik jeg snakket med manedger og fik et andet værelse ud klorin lugt.morgenmad er ikke være til at spis,frugt ,omelet,tomat og agurk ,spejlæg var det det eneste der smagt godt.samme slags morgenmad hverdag,var virkeligt træt til at spis omelet i 8 dag. Køkken personale var altid sure ,aldrig sagt godmorgen ,tak eller smilet.Stor del af hotel gæster er russer. Hotel lægger ikke så langt fra god strand ,supermarket,fleste spisesteder,busstopsted.

 
14-11-2019

Indlæg af Dan C Dorset, Storbritannien

Amazing Week

We came back a few weeks ago from a fantastic weeks holiday at the hotel. From the moment we arrived we were made to feel so welcome. A special mention to Maria for taking the time to come and talk to us whether it was day or night, she is a real asset. The rooms are very clean, the food is plentiful and does cater for everyone. The drinks are spot on and not shy of a large measure. We will definitely be coming back soon, a top hotel.

 
07-11-2019

Indlæg af mazKidderminster Kidderminster, Storbritannien

AMAZING HOTEL

This was my 4th visit to Ayia Napa and the first time I have stayed at Nestor.I can understand why so many people come back again and again.The staff are fantastic,so friendly,helpful and very hard working.The food is great so much choice and EXCELLENT quality. Stayed on an all inclusive basis and I could not fault anything which is praise indeed as I am very fussy!!!! The Hotel is spotlessly clean in every single area.In fact I was so impressed I am going to cancel the family holiday booking I have made for next year at another hotel in Ayia Napa and re book at Nestor.I am happy to lose my deposit so that we can return here instead.Happy staff certainly means excellent customer service.Thank you for making my birthday so special.I can't wait to return.