1. Fly & hotel

  2. Værelsestype

  3. Tilvalg

  4. Oplysninger

  5. Bekræft

  6. Færdig

Bedømmelse af Steigenberger Aqua Magic

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet indsamlet af Reevoo, der er en uafhængig 3. parts service til anmeldelser.
Samlet bedømmelse
 
8,9 / 10
Rengøring
 
8,5 / 10
Service
 
8,8 / 10
Faciliteter
 
8,9 / 10
Mad og drikke
 
7,7 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,4 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,6 / 10

Seneste 10 Anmeldelser


10 ud af 10

Nanna ,
Solrød Strand

+
Fantastisk børnepool og fantastisk service fra personalet!
-
Det var svært at gennemskue hvilken restaurant der havde åben hvornår, der bliver reklameret med at man kan få mad 24/7, men det var svært at finde ud af hvor der var åben.

Bekræftet køb : 2019-01-09


10 ud af 10

Charlotte,
Horsens

+
Super service og lækker mad, især på magic season restaurant. Værelserne var fine og god rengøring. Vi har ikke noget at klage over.
-

Bekræftet køb : 2018-12-27


10 ud af 10

Benny,
Vejle

+
Det hele var super godt,der var især en god sikkerheds kontrol
-
Morgenkåber på alle værelser

Bekræftet køb : 2018-12-06


9 ud af 10

peter,
risskov

+
Mange steder at slappe af .Tage sol.
-
Maden ikke for god.Fik også dårlig mave. Træls at ødelægge 3 dage af ferien.

Bekræftet køb : 2018-12-06


9 ud af 10

Stine,
Valby

+
Værelset, hotellets privat strand
-
Flere pladser på stranden, og som minimum sikre at de ansatte (håndklæde mændene) ikke spære de få stole der er for drikkepenge til folk der først kommer senere på formiddagen. Jeg var tidligt på stranden hver dag med min et årig datter, og hver dag så jeg de ansatte spærre senge, og måtte diskutere med dem for at få en stol nær vandet hvor min datter kunne lege i sandet selvom der ingen gæster var. Til sidst henvendte jeg mig til hotellets manager der reagerede med det samme, for det var ikke tilladt at ansatte gjorde det. Vi var flere gæster der bad hotellets “Animations team” skrue ned for musikken i mellem “gymnastik timerne”, for ekstrem høj up beat musik fra kl 10-17 gør det svært at slappe af og snakke sammen. Tidligere spise tider i hovedbuffeten. De åbner først hhv. kl 7, 13 og 18 til morgenmad, frokost og aftensmad hvilket er re sent for børnefamilier.

Bekræftet køb : 2018-11-18


9 ud af 10

Sune,
Skibby

+
Dejlige værelser og fantastisk opvarmet pool
-
Variation af buffet

Bekræftet køb : 2018-02-02


9 ud af 10

Jane,
Kastrup

+
Tjenere og rengøring
-
Værterne i børneklubber virkede trætte efter en lang sæson, og blev nærmest lidt overraskede når man spurgte om man kunne få lov til at lave en tegning.

Bekræftet køb : 2017-12-08


10 ud af 10

Ulla,
Andersen

+
Personalet....de er venlige, smilende og utrolig hjælpsomme.
-

Bekræftet køb : 2017-12-05


8 ud af 10

Sten-Ove,
Alby/Ånge

+
Att de erbjöd fritt spel och fri utrustning på en enkel golfbana samt servicen som var fantastisk
-
Gärna halverat pris på massage för nu köper nästan ingen den extra möjligheten. De skulle få in mer intäkter med lägre pris...nu står ett fint rum för massage tomt

Bekræftet køb : 2019-01-17


10 ud af 10

Sara,
Stockholm

+
Super trevlig personal. God mat, fint och fräscht hotell. Stort område med många pooler. Uppvärmda poolerna var ett stort plus, då vi åkte på vintern.
-

Bekræftet køb : 2019-01-17


Vis alle anmeldelser

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.

Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

83% af gæsterne anbefaler

4572 bedømmelser
Meget godt
 
3331
Godt
 
751
Middel
 
278
Mindre godt
 
106
Dårligt
 
106

5 nyeste bedømmelser

28-12-2018

Indlæg af Charlotte J

Juleferie

Vi havde et fantastisk juleferie på dette hotel. Servicen var helt i top, og rengøringsniveau i orden. Maden på de forskellige restauranter var lækkert, men især aqua season restaurant med deres indiske, egyptiske og BBC aften buffet var super godt. Personalet var meget flinke, især Ahmed og Ebram fik vi et særligt godt forhold til. Tak for en skøn ferie. Vi kan absolut anbefale dette hotel. Jacob, Jesper, Ole og Charlotte Horsens, Danmark

 
03-07-2018

Indlæg af Maria V Aabenraa, Sonderjylland, Denmark

Har ikke styr på hygiejnen i barene

Vores påske ferie blev tilbragt i det Egyptiske, på Steinberger Aqua Magic i Hurghada. Det er 5 gang at vi betræder det Egyptiske ørkensand og vi er, som de andre gange altid sikre på at komme frem til sol og varme også denne gang, om end det blæste en del og det var lidt svært st finde læ på hotellet på stranden var det nemmere. Man ligger meget tæt al for tæt efter min mening. På stranden er det ok. Aqua Magic i Hurghada er et godt og gedigent hotel som kan tilbyde alt hvad det Egyptiske køkken nu formår og ledsaget af det serviceniveau der fremtræder ved et 5 stjernet hotel, i Egypten. ( man skal dog ikke samligne med andre globale 5 stjernet hoteller) Vi oplevede, som udgangspunkt et ret højt serviceniveau, det falmede dog noget i poolbaren. Vi oplevede at når de var presset og manglede glas, vasskede de kun glassene 10 sek og ikke de 2min som er minimum for at nå at desinficere. (Jeg arbejder med fødevarehygiejne på højt plan i dk og kender den type af opvaskemaskine) Både jeg og min datter fik en maveinfektion, med alt hvad det indebære. Vi havde selv xifaxan med, som slog det ned i løbet af et par døgn. På Flavors restauranten, hvor tjernene har ret travlt med de gæster der giver drikkepenge, og vi andre kom i anden række, når der skulle serveres drikkevarer, ofte ente vi med at hente selv. De er ret seriøse omkring hygiejnen i flavors og maden frisk og god. Den standard skal lige nå helt ud til poolbaren😊. At der skal være regler i Aqua parken er helt iorden, men det bliver ikke altid håndhævet over for alle. Vi skulle smide ure og solbriller/ dykkerbriller for at benytte rutche banerne imens " naboerne " kunne gå igennem " sikkerheds kontrollen" iført hele svømmepakken. Lækker strand og krystalklart vand, jeg svømmede omkring 1km og løb 3-5km rundt om hotellerne og gennem byen. Alle de dage jeg ikke var syg med min maveinfektion. Vi var der 8 dage det var 2 for meget😊

 
29-06-2018

Indlæg af dkfals Aalborg, Danmark

Fremragende gensyn

Vores 2. besøg på dette hotel i 2018, denne gang i brandvarme juni måned. Igen blev mine ønsker imødekommet - jeg havde på forhånd spurgt på rolig værelse, tæt på børnepool og højt oppe. Det fik vi og en lidt større suite en sidst. Aircon er god og relativt stille, så den kørte på 25 behagelige grader om natten. Næste besøg til Egypten er kun til dette hotel - der er styr på tingene. Desuden bliver man hentet gratis i lufthavnen som stamkunde 👍

 
18-05-2018

Indlæg af pir36 Greve, Danmark

Ferie

Dejligt hotel. Stort og flot og venligt personale. Ligger butikker inde på hotellet, var på apoteket og fik den bedste behandling af ham der var på arbejdet, han hed Azmy og han var utrolig venlig, god til engelsk og var god til at informere mig omkring de piller jeg købte. Jeg følte mig tryg ved ham👍

 
31-03-2018

Indlæg af kevema Sydjylland, Danmark

Forbedring ønskes

Vores påske ferie blev tilbragt i det Egyptiske, på Steinberger Aqua Magic i Hurghada. Det er 5 gang at vi betræder det Egyptiske ørkensand og vi er, som de andre gange altid sikre på at komme frem til sol og varme Så kan vejret så være præget af meget eller lidt vind, noget som man må tage med i " Sommer pakken" Aqua Magic i Hurghada er et godt og gedigent hotel som kan tilbyde alt hvad det Egyptiske køkken nu formår og ledsaget af det serviceniveau der fremtræder ved et 5 stjernet hotel, i Egypten. ( man skal dog ikke samligne med andre globale 5 stjernet hoteller, stjernerne er som regel doseret efter landets forskrifter). Vi oplevede, som udgangspunkt et ret højt serviceniveau, det falmede dog nogle steder på hotellet, bla. På Flavors restauranten, hvor tjernene har ret travlt med de gæster der giver drikkepenge, og vi andre kom i anden række, når der skulle serveres drikkevarer ( muligvis fordi vi bare er en vand/ danskvands familie). Det var også ret tydeligt at morgenmads restauranten " palappa" ikke just er gearet til så mange morgenmads gæster. Det resulterede i ubagte omeletten og en uorganiseret morgenbuffet. Men stakkels " omelet koger " 2 pander til 50 personer, hvoraf der også skulle laves pandekager og spejlæg. At der skal være regler i Aqua parken er helt iorden, men det bliver ikke altid håndhævet over for alle. Vi skulle smide ure og solbriller/ dykkerbriller for at benytte rutche banerne imens " naboerne " kunne gå igennem " sikkerheds kontrollen" iført hele svømmepakken. Nu skal der jo også lyde en tak, for vi fik jo en god forsmag på hvad sommeren venter os, sol, sommer og masser af badetid. Til jer der tager til Egypten: det er det hele værd, dog skal i bare have oven stående i mente, og så er deres hygiejne ikke helt i top, de mister fokus i presset perioder i restauranterne. God rejse 👍