Bedømmelse af Steigenberger Aqua Magic

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,6 ud af 10 baseret på 138 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,6 / 10
Rengøring
 
8,6 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,5 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
8,5 / 10
Mad og drikke
 
7,6 / 10
Værelse/lejlighed
 
8,2 / 10
Service
 
8,7 / 10

Seneste anmeldelse


9 ud af 10

+
Det meste var superlækkert, men betjening var fantastisk.
-
Mere variation i maden

Bekræftet køb : 2020-03-15


8 ud af 10

+
Servicen på værelset var super
-

Bekræftet køb : 2020-03-08


10 ud af 10

+
Fantastisk service. Tjenere, reception og øvrigt personale var alle så venlige og hjælpsomme.
-

Bekræftet køb : 2020-02-23


9 ud af 10

+
aqua land
-
rapport kvalitet/pris er for højt :(

Bekræftet køb : 2020-02-21


2 ud af 10

+
At min familie - søn, svigerdatter og 2 børnebørn fik et godt familie værelse
-
Nu er det 3 gang vi har været på hotellet, vi kommer som en familie på 6 og jeg har da aldrig været så skuffet. Vi har betalt 54.000 kr for faktisk et værelse med 1 stjerne. Da vi får tildelt vores værelse bliver der sagt det er et luxus værelse. Lille hummer i det gamle Aldau 3/4 seng og en dyne, vi er 67 og 70 år. Lille bitte badeværelse, det var så smalt at jeg ikke engang kunne sætte hår med albuerne oppe. Over for vores værelse var der et rum som der i 24 timer i døgnet sagde bib bib bib pause og så igen, det var faktisk ikke til at holde ud. Solen så vi heller ikke på værelset hverken morgen eller aften, det var så koldt på værelset at vi gik med store trøjer, men alle andre kunne gå i badetøj. Som familie havde jeg da håbet på samme fløj, så vi kunne få glæde af vores børnebørn, som vi havde de 2 andre gange. De ville slet ikke over til os fordi de frøs ved os. Jeg er utrolig skuffet, og 14 dage er lang tid, når man ikke er tilfreds. Min mand og jeg rejser meget og har aldrig oplevet noget lignede, Jeg er ikke en person som brokker mig og vi har heller ikke sagt noget på hotellet, men når i nu spørger vil jeg gerne af med det. Det bliver nok sidste tur på Steinberger, når vi ikke engang kan være sammen med familien, desværre, for børnebørnene er elle vilde med Steigenberger. Vores værelse nr var 7011 og vores søns nr var 6322 Jeg havde da håbet på lidt forståelse fra hotellets side når nu det var 3 gang vi var der, og kom som familie, men desværre, Jeg sidder tilbage med en rigtig dårlig smag i munden og er utrolig skuffet, for første gang

Bekræftet køb : 2020-02-14


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2020-01-19


7 ud af 10

+
Child friendly. Good swimming pools.
-
With a few exceptions staff are not very service oriented and almost hostile in their approach.

Bekræftet køb : 2020-01-05


9 ud af 10

+
Personalet - de var søde og smilende og altid klar til at hjælpe med ligegyldigt hvad
-
Værelset vi boede på var lidt slidt hist og her - men det vil jo kræve en større renovering, som vil være særdeles bekostelig

Bekræftet køb : 2019-12-27


9 ud af 10

+
At der var god plads ved liggestolene, super service alle steder, lækre faciliteter, god poolhåndklædeservice, tjenere der hele tiden spurgte om de måtte hente drikkevarer til os, super tilbud af aktiviteter/bordtennis/dart
-
Det eneste der manglede på hotellet var håndsæbe/holder til håndsæbe. Apollo manglede en ordentlig beskrivelse af værelset. Det var ikke tydeligt at et familieværelse er med 2 rum med 4 gode sengepladser. Det stod på den seddel vi fik udleveret på hotellet men da var det for sent.

Bekræftet køb : 2019-12-13


9 ud af 10

+
Stort set alt
-
At der ikke kom håndsæbe på toilettet.

Bekræftet køb : 2019-12-13


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

83% af gæsterne anbefaler

5576 bedømmelser
Meget godt
 
4108
Godt
 
895
Middel
 
328
Mindre godt
 
122
Dårligt
 
123

5 nyeste bedømmelser

27-11-2019

Indlæg af MikkelTjrejser

Fantastisk ferie

1gang. Men bestemt ikke sidste. Super lækkert hotel med en gode pool områder og gode restauranter. Men syntes især palappa var en super lækker restaurant med god mad og et super venligt personale. Vores tjener på Magic palappa Mohammed Khayry var yderst professionel og gav os en fantastisk oplevelse og service.

 
28-12-2018

Indlæg af Charlotte J

Juleferie

Vi havde et fantastisk juleferie på dette hotel. Servicen var helt i top, og rengøringsniveau i orden. Maden på de forskellige restauranter var lækkert, men især aqua season restaurant med deres indiske, egyptiske og BBC aften buffet var super godt. Personalet var meget flinke, især Ahmed og Ebram fik vi et særligt godt forhold til. Tak for en skøn ferie. Vi kan absolut anbefale dette hotel. Jacob, Jesper, Ole og Charlotte Horsens, Danmark

 
03-07-2018

Indlæg af Maria V Aabenraa, Sonderjylland, Denmark

Har ikke styr på hygiejnen i barene

Vores påske ferie blev tilbragt i det Egyptiske, på Steinberger Aqua Magic i Hurghada. Det er 5 gang at vi betræder det Egyptiske ørkensand og vi er, som de andre gange altid sikre på at komme frem til sol og varme også denne gang, om end det blæste en del og det var lidt svært st finde læ på hotellet på stranden var det nemmere. Man ligger meget tæt al for tæt efter min mening. På stranden er det ok. Aqua Magic i Hurghada er et godt og gedigent hotel som kan tilbyde alt hvad det Egyptiske køkken nu formår og ledsaget af det serviceniveau der fremtræder ved et 5 stjernet hotel, i Egypten. ( man skal dog ikke samligne med andre globale 5 stjernet hoteller) Vi oplevede, som udgangspunkt et ret højt serviceniveau, det falmede dog noget i poolbaren. Vi oplevede at når de var presset og manglede glas, vasskede de kun glassene 10 sek og ikke de 2min som er minimum for at nå at desinficere. (Jeg arbejder med fødevarehygiejne på højt plan i dk og kender den type af opvaskemaskine) Både jeg og min datter fik en maveinfektion, med alt hvad det indebære. Vi havde selv xifaxan med, som slog det ned i løbet af et par døgn. På Flavors restauranten, hvor tjernene har ret travlt med de gæster der giver drikkepenge, og vi andre kom i anden række, når der skulle serveres drikkevarer, ofte ente vi med at hente selv. De er ret seriøse omkring hygiejnen i flavors og maden frisk og god. Den standard skal lige nå helt ud til poolbarenūüėä. At der skal være regler i Aqua parken er helt iorden, men det bliver ikke altid håndhævet over for alle. Vi skulle smide ure og solbriller/ dykkerbriller for at benytte rutche banerne imens " naboerne " kunne gå igennem " sikkerheds kontrollen" iført hele svømmepakken. Lækker strand og krystalklart vand, jeg svømmede omkring 1km og løb 3-5km rundt om hotellerne og gennem byen. Alle de dage jeg ikke var syg med min maveinfektion. Vi var der 8 dage det var 2 for megetūüėä

 
29-06-2018

Indlæg af dkfals Stockholm, Sverige

Fremragende gensyn

Vores 2. besøg på dette hotel i 2018, denne gang i brandvarme juni måned. Igen blev mine ønsker imødekommet - jeg havde på forhånd spurgt på rolig værelse, tæt på børnepool og højt oppe. Det fik vi og en lidt større suite en sidst. Aircon er god og relativt stille, så den kørte på 25 behagelige grader om natten. Næste besøg til Egypten er kun til dette hotel - der er styr på tingene. Desuden bliver man hentet gratis i lufthavnen som stamkunde ūüĎć

 
18-05-2018

Indlæg af pir36 Greve, Danmark

Ferie

Dejligt hotel. Stort og flot og venligt personale. Ligger butikker inde på hotellet, var på apoteket og fik den bedste behandling af ham der var på arbejdet, han hed Azmy og han var utrolig venlig, god til engelsk og var god til at informere mig omkring de piller jeg købte. Jeg følte mig tryg ved hamūüĎć