Bedømmelse af Radisson Blu Poste Lafayette Resort & Spa

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

81% af gæsterne anbefaler

4318 bedømmelser
Meget godt
 
3487
Godt
 
629
Middel
 
122
Mindre godt
 
42
Dårligt
 
38

5 nyeste bedømmelser

23-04-2022

af larsh22 Holstebro, Danmark

9. Dage på Mauritius

Lækkert hotel, fantastisk personale der altid er klar til at hjælpe. Stranden er lækker og snakker man med gutterne på stranden Kan man på en sikker måde snorkle og se alverdens farvestrålende fisk og er man heldige som os svømme med en stor havskilpadde. Man kan med hotellets hjælp booke ture med taxa rundt på hele øen og få de mest fantastiske oplevelser, som at svømme med delfiner ( ikke i fangenskab men i havet) komme ud til store vandfald m. m. Maden på hotellet er ok men det bliver meget let det samme efter nogle dage. Alt i alt en hammer god ferie på 9 dage.

 
15-03-2020

af jr0sendahl

Afslapning i gode omgivelser

Der bliver taget godt af dg fra start til slut, mange gode tilbud til at nyde. Mange aktiviteter på stedet, god mad og et virkeligt oplagt team af service medarbejdere der vil forkæle fra morgen til aften.

 
11-09-2024

af ricardakattwinkel

Ein wahnsinns Hotel

Wir waren begeistert! Besonders von der Herzlichkeit des Personals das sich wirklich sehr viel Mühe gegeben hat um einen jeden Wunsch zu erfüllen!

 
04-09-2024

af Celeste B

Hôtel très soigné

Hôtel très agréable et calme , le personnel est au petit soin . La chambre vue mer est incroyable. Notre dame de chambre Véronique a était d’une gentillesse, elle nous déposée tous les jours des pétales de roses 🌹 sur notre lit . Le petit - c est qu’il y à beaucoup de vent dans cette partie de l’île qui empêche les activités nautiques.

 
25-08-2024

af Hermut K

Sorge im Bedarfsfall

Für das Hotel bürgt Radisson mit einem gewissen Standard. Das ist gut. Der wirkliche Test für Service ist aber, wenn eine Schwierigkeit auftritt. Bei mir war die Schwierigkeit eine Unfallverletzung. Die Sicherheitsmanagerin Diya und das ganze Team umsorgten mich höchst aufmerksam. Die medizinische Infrastruktur von Mauritius ist anzuerkennen. Denn: wenn schon ein Missgeschick im Urlaub, dann ist es gut, wenn geholfen wird.