Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,4 ud af 10 baseret på 126 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,4 / 10
Rengøring
 
8,5 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,0 / 10
Mad og drikke
 
8,5 / 10
Værelse/lejlighed
 
9,1 / 10
Service
 
8,2 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

+
Meget høj service og venlig betjening
-

Bekræftet køb : 2022-09-04


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-09-04


10 ud af 10

+
Lækker morgenmad med friskpresset juice og champagne, gennemført design, god spa, venligt personale, store moderne værelser med smart tv og usb stik til oplader.
-

Bekræftet køb : 2022-08-21


10 ud af 10

+
Super flot, lækkert nyt hotel. Personalet var alle meget serviceminded. Lækkert med et hotel der fjerner håndklæder, når folk spærre solsenge. Fantastisk morgenbuffet.
-

Bekræftet køb : 2022-08-21


10 ud af 10

+
Helhedsoplevelse
-

Bekræftet køb : 2022-08-21


10 ud af 10

+
Måske det bedste feriehotel vi har boet på i Europa.
-

Bekræftet køb : 2022-07-31


10 ud af 10

+
lækre værelser, god beliggenhed, indendørs pool, lækker mad, live musik til maden, piano spil i hall, sødt personale, gode til at håndhæve at solsenge ikke må spærres. Et af de bedste hoteller vi har været på.
-

Bekræftet køb : 2022-07-31


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-07-31


3 ud af 10

+
Det bliver et rigtigt fint hotel når det er færdigt men lad være med at give kunderne falske forhåbninger
-
Vi fik ikke det bestilte, havde først bestilt en 3 vær. lejlighed med køkken, det blev lavet om inden afrejsen til 2 sammenhængende værelser + et ekstra værelse. De 2 sammenhængende værelser hang ikke sammen ved ankomsten så vi måtte bytte dagen efter ankomsten. Hotellet var ikke færdig ifht. beskrivelsen. Det blev løbende fyldt ting i rummet en skammel en dag, hynder en anden dag osv. osv. og i området blev der ligeledes hver dag sat nyt op . Det var rigtigt fint men burde have været på plads ved ankomsten. "Gamerrummet" blev først åbnet den sidste dag. Tagterrassen nåede slet ikke at åbne og heller ikke supermarkedet. Vi føler vi har købt katten i sækken og mener ikke man skal reklamere med noget der ikke er tilstede

Bekræftet køb : 2022-07-09


4 ud af 10

+
Maden
-
Service i reception var som at tale med Anders And set i lyset af det var et 5-stjernet hotel. Uhøflig og irettesættende, var de nogen gange. En simpel ting som at spørge til vejen til træningscenteret på nabohotellet, kunne udvikle sig til en scene, hvis jeg ikke lige forstod anvisningen med det samme. Receptionisten sagde "I am explaining to you...". Så kunne jeg gå rundt alene med mine to drenge på 9 år på yde gange på et fremmed hotel for at finde træningscentret. Træningscenteret der var så også lukket. Hvilket de i receptionen påstod ikke kunne være rigtigt osv... Tjenerne i restauranten kunne også være uhøflige og tit manglede de. Dertil kom at værelset ikke var med den forventede havudsigt. Så hotellet var skuffende på de nævnte punkter.

Bekræftet køb : 2022-07-03


Der opstod en fejl ved indlæsning af anmeldelser.