Bedømmelse af Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
8,6 ud af 10 baseret på 55 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
8,6 / 10
Rengøring
 
8,8 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
8,6 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
8,3 / 10
Mad og drikke
 
8,4 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,5 / 10
Service
 
9,1 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

+
Pool-områderne og fin adgang til stranden
-

Bekræftet køb : 2022-07-25


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2022-06-19


9 ud af 10

+
Nærhed til stranden, flot rengøring
-
Ved ikke

Bekræftet køb : 2021-10-17


8 ud af 10

+
Variation omkring madsteder og et dejligt personale
-
Det kunne godt være nemmere at bestille bord til spidsesteder

Bekræftet køb : 2021-10-13


10 ud af 10

+
Personale og god underholdning om aftenen super flot hotel. Rigtig god mad. Gratis sol plads ved stranden og gode aktiviteter der os.
-
Mangle skab plads til tøj. Ellers super godt det hele kan vam anbefale.

Bekræftet køb : 2021-10-04


10 ud af 10

+
Altid super venlig personale
-

Bekræftet køb : 2021-10-03


10 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-09-29


10 ud af 10

+
Stranden, de rigtig søde personaler, roen, mulighed for at vælge andet end blot bufffet
-
Akustikken i den store restaurant, at større selskaber kan spise udenfor (5personer)

Bekræftet køb : 2021-09-26


9 ud af 10

+
Man får mere end man regner med.
-

Bekræftet køb : 2021-09-26


10 ud af 10

+
Alt var jo super, så det er svært at udpege noget som det bedste.
-
"Forbuddet" mod at reservere solsenge ved at lægge sit håndklæde på dem om morgenen, kunne godt håndhæves noget mere konsekvent.

Bekræftet køb : 2021-09-19


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

85% af gæsterne anbefaler

2282 bedømmelser
Meget godt
 
1632
Godt
 
416
Middel
 
163
Mindre godt
 
33
Dårligt
 
38

5 nyeste bedømmelser

21-05-2022

af Per o Hasle, Danmark

Suveræn oplevelse!

Vi var blevet anbefalet dette hotel, af venner, som selv har boet der flere gange og vi blev IKKE skuffede. ALT fungerede til UG. Maden, både i buffeten og i temarestauranterne, var i top. Renlighed superb, men ikke mindst PERSONALET! Vi har ganske enkelt ALDRIG mødt så venligt og imødekommende personale, og vi har rejst mange steder. Allerede første dag følte vi os hjemme, hvilket jo er det bedste tegn på tilfredshed. Vi kunne nævne mange personer, ved navn, men det ville være uretfærdigt overfor dem, hvis navne, vi ikke fik fak i. Konklusion:super oplevelse hele vejen igennem. Vi anbefaler stærkt dette hotel, og vi kommer helt sikkert igen snarest

 
16-02-2022

af emilieengelbrechtsen København, Danmark

Fantastisk Hotel!!

Super god oplevelse med dette hotel!! Renligheden var i top stand! og servicen var i verdenklasse! Personalet var rigtig servicemindede, og meget professionelle! Værelserne var rigtig flotte og moderne.

 
23-09-2021

af Vejloe1 Albertslund, Danmark

Læs her, hvis du vil booke privat pool!

Vores oplevelse her startede ikke helt som vi ønskede. Vi havde bestilt deres dyreste værelse med privat pool. Vi blev ført ned til en swim-up pool og et meget dystert værelse, så humøret var ikke højt, vi var meget skuffet og troede vi havde misforstået pool faciliteterne. Da vi senere går en tur, opdager vi på siden af bygningen, at der er værelser med privat pool, vi går derfor op i receptionen og påpeger at vi har fået det forkerte rum, og tager bookingen frem. Personalet i receptionen virker små irriteret og ubehøvlet. De fortæller os at der er sket en fejl og vi først kan få det rigtige rum dagen efter ved morgenmads tid. Vi går ned i receptionen igen kl. 10. Lettere irriteret over at vi skal spilde vores ferie i vente position. Der får vi afvide at vi skal komme retur kl 12. Da vi kommer kl 12, er de stadig ikke klar med værelset og forventer der går 10-15 minutter. Igen virker de irriteret på os, og er ikke særlig servicemindet. Vi sætter os og venter. Da kl. er 12:20 er vores værelse endelig klart. Værelset er lyst og nydeligt og poolen har en god størrelse, så det er jo dejligt, dog er terrassen så lille at man kun kan sidde ved cafebordet og ikke ligge i solen. Der købte vi dog en bade madrests, så problemet løst der. Maden på hotellet er god, der er godt udvalgt, og div. Ala carte restauranter man kan booke bord på hvis man lyser lidt andet mad. Så intet brok der. Vi fik aldrig brugt de store pools, da temperaturen i dem var alt for kold. Vi skyder på omkring 16-18 grader. Privatpoolen var også kold, men nærmere 20 grader, så det gik lige. Stranden er fantastisk (og vandet er varmt!) vi havde all inklusive og fik drikkevarer mm. Ved stranden, det var super lækkert. I forhold til støj, hvis man ønsker sig en rolig ferie uden for meget larm, er dette ikke et hotel for en. Vi kunne hører alt gennem væggene, og fik sovet meget lidt de 10 nætter vi var der. Der var meget larm fra sidevejene, hvor der lå natklubber og derudover var der utrolig meget larm fra rengøringen, som holdte faglige møder på gangen og larmede voldsomt meget mellem 7-18. Aldrig har vi været et sted hvor rengøringspersonalet har larmet så meget. Derudover bliver man “forstyrret” 3 gange om dagen, først af rengøringen, så af en dame med håndklæder og så af en der vil fylde ens minibar op. Vi har intet imod at disse ting bliver fyldt op mm. Men måske man kunne nøjes med en gang om dagen? Det er voldsomt meget renderi på ens værelse. Hvis man midt i en lur glemmer at sætte skiltet på døren, så bliver man forstyrret en del. Det er trækker hotellet op på 3 stjerner, er maden og de generalle omgivelser og faciliteter, for hotellet er flot og rent, og for en børnefamilie er det sikkert guld værd. Havde maden været dårligere, havde de kun fået 1 stjerne. Vi oplevede kun dårlig adfærd fra personalet i receptionen, dem i restauranten mm. Var så imødekommende og rare, det trækker selvfølgelig op. På et 5 stjernet hotel, forventer man at service niveauet er højere, og den pris vi har betalt, stemmer ikke overens med vores oplevelse. Larmen fra rengøringspersonalet er til en minus karakter, og vi har dybt chokeret over deres manglende respekt for gæsterne. Vi kommer ikke retur her, men hvis man er en børnefamilie er det måske en tur værd?

 
18-09-2021

af herlufs2019

Utroligt dejligt alt inklusiv hotel.

Selv om vi ankom midt om natten, var det stadig muligt at få noget at spise i restauranten. Der var generelt rigelig med variation af mad i restauranten hen over en uge: roastbeef, burger (samle selv), sushi, pizza, et hav af forskellige grøntsager, frugt og andre søde sager, og om morgenen blev der serveret rigtig filterkaffe! Ud over hoved restauranten var der forskellige tema restauranter: græsk, italiensk, mexikansk, burgerbar og en pan-asiatisk (kan anbefales). Ved pool området var der 2 barer og mulighed for at få stillet sulten med pandekager, vafler og is. Både personalet i restauranten og pool baren var meget smilende og venlige, især Alinda. Værelserne blev rengjort hver dag, og håndklæder skiftet når man ønskede det. Rengøringen var i top. Pool-/strandhåndklæderne blev skiftet hver dag, og minibaren blev fyldt op dagligt med øl, vand og hvidvin. Stranden - som vi benyttede mest - er en fantastisk fin sand strand, og man skal langt ud i vandet før det bliver rigtigt dybt. Hotellet bliver vurderet som et 4 stjernet hotel, men det lader ikke et 5 stjernet noget efter. Helt sikkert et favorit til et gensyn. Bente & Herluf

 
16-09-2021

af Lene L Roskilde, Danmark

Et sted man gerne vil blive

Vores absolutte yndlings hotel. Så dejligt at være tilbage for 3. gang. Alt det et hotel skal ...det kan de og det fungere bare og mere til. Lige fra check-in til en kold drik på solstolen. De små restautanter laver super lækker mad. Især den Mexicanske og den Asiatiske. Stranden er fantastisk og der er masser af solstole, både der og på græsplænen ned til stranden. Det der gør forskellen, er personalet og de mennskelige værdier sammen med Mitsis konceptet, som er meget levende og mærkbart en del af ånden. Som noget unikt - synes vi - skaber alle på hotellet en følelse af at høre til. En smilende imødekommenhed og ægte interesse for dig som gæst, som gør opholdet til en særlig oplevelse. Tak for det. Helt sikkert en ferie man ikke vil hjem fra. Vi er tilbage næste år, men denne gang bliver det helt sikkert 2 uger.