Bedømmelse af Elysium Resort & Spa
Samlet bedømmelse | 8,9 / 10 | |
Rengøring | 9,2 / 10 | |
Korrekt online beskrivelse | 9,3 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 9,0 / 10 | |
Faciliteter | 9,1 / 10 | |
Mad og drikke | 9,0 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,7 / 10 | |
Service | 9,3 / 10 |
Seneste anmeldelse
Neil,
Vallensbæk
Bekræftet køb : 2022-10-24
Liselotte,
Solrød Strand
Bekræftet køb : 2022-06-19
Peder,
Hedensted
Bekræftet køb : 2021-10-25
Gihan,
Birkerod
Bekræftet køb : 2021-10-24
Martin,
Vanløse
Bekræftet køb : 2021-10-17
Kirsi,
Kokkedal
Bekræftet køb : 2021-10-10
Karin,
Ribe
Bekræftet køb : 2021-09-26
Flora,
Kbh. S
Bekræftet køb : 2021-07-15
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Sted
-
Søvnkvalitet
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
90% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 2098 | |
Godt | 458 | |
Middel | 105 | |
Mindre godt | 39 | |
Dårligt | 20 |
5 nyeste bedømmelser
Fantastisk dejligt personale
Fantastisk imødekommende personale. Rent og pænt over alt, god mad og venlige tjenere. Livredderen var fantastisk god til at holde ro og orden ved poolen. Hun samlede håndklæder fra Solvognene der ikke blev brugt, så der blev plads til alle. Hun skulle have mere opbakning fra lederen til at opretholde ro og orden ved poolen.
Stort roligt beliggende ressort med alle muligheder
Stedet ligger roligt og der er god plads. Skøn udsigt over havet. Der er mange tilbud på ressortet, meget personale hvor de fleste er venlige og imødekommende, men også ofte fortravlede. Der er travlt kan man se og gæsten overses til fordel for det praktiske arbejde. Vi oplevede at en ledende ansat skældte ud på en af sine medarbejder offentligt, den slags oplevelser er helt unødvendige og giver indtryk af en dårlig arbejdskultur. Der mangler servicemæssigt helhedsoplevelse fx havde vi et tilbud om massage med i vores bestilling, men i spaen skulle vi diskutere at vi ikke havde fået voucher udleveret hos receptionen. Vi havde måtte booke to værelser til to voksne og to mindre børn idet opredni g ikke er muligt på stedet, men under opholdet blev vi udvist den venlige gave at blive tilbudt en stor suite så vi kunne sove sammen.
Total luksusferie
Vi havde bestilt vores andet ophold på dette helt enestående hotel. Vi var spændt på om denne ferie vi være ligeså god som første ophold. Det har været helt perfekt - personalet er bare helt fantastisk servicemindede, søde og meget imødekommende. Selve rammerne omkring hotellet og selve hotellet er indbegrebet af luksus. Mange tak Elysium for at have givet os en helt igennem enestående ferie.
Fint pool og stenstrand
Fint hotel. Professionelt. Personale er søde og hjælpsomme. Hotellets strand er stenstrand. Dog med flot udsigt. Maden var god. Maden var god og variant. Ligeledes rengøringen også. Poolen er flot, rent og hyggeligt. Busstoppestedet er lige foran hotellet så det er nemmere og billigere at komme omkring
Afslutningen skal altid være god - her faldt de på servicen.
Vi var på familieferie på dette hotel fra d. 11-18. oktober 2017. Generelt lækkert hotel, pænt værelse med udsigt, skøn mad og pool og tæt på stranden. (Dvs. 5 stjernet efter græsk standard). Dog have vi en træls afslutning da vi skulle rejse fra hotellet, trods den gennemgående gode service, stoppede dette da vi desværre ved udtjekningen skulle bruge tid på at diskutere med en meget lidt serviceminded receptionist om hvorvidt det er vores ansvar som kunder at vide at en “early breakfast” kun består af kage. Vi skulle forlade hotellet kl 4 om morgen og var derfor dagen før forbi receptionen og at høre om vi kunne få serveret lidt morgenmad på værelset til vores 4 årlige søn. Det ville de gerne arrangere og gjorde os opmærksom på at “morgenmad” faktisk var inkluderet nu hvor vi skulle afsted inden hotellets morgenbuffet blev serveret. Hvilket vi synes var god service. Da det så blev serveret på værelset var det kun bestående af sandkage, hvilket vi tænkte var en misforståelse, da morgenmad for os som min. inkluderer noget brød og lidt smør eller pålæg. Det mente receptionisten ikke og hun var noget flabet i hendes retorik om at det burde vi da have vist, når nu det hedder “early breakfast” og køkkenet ikke er åbent. Selvom dette fremstår som en relativt lille ting, bør hotellet vide at vi som mennesker ofte husker den sidste oplevelse som det som danner mening for den samlede oplevelse. Dette burde et 5 stjernet hotel som desuden har vundet diverse priser vide. Her skulle der bare været blevet svaret “We are sorry mam, can we fixe something for your son to go”. Men det blev der ikke og det endte i en kedelig situation, men en træt og sulten søn og dårlig stemning. Derfor kun de 3 stjerner fra os, da de desværre faldt på servicen med en påståelig og flabet receptionist til sidst.
© Trip Advisor