Bedømmelse af Radisson Blu Hotel & Resort Abu Dhabi Corniche

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7,2 ud af 10 baseret på 9 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,2 / 10
Rengøring
 
8,0 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
7,2 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
6,9 / 10
Faciliteter
 
7,7 / 10
Mad og drikke
 
6,1 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,6 / 10
Service
 
8,2 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

+
Opvarmet pool og familiepool området og stranden var god.
-
Maden på la terrazza kunne godt forbedres. Lidt kedelig morgenbuffet og aftenbuffet. Vi foretog opgradering til All inclusive, hvilket var meget bedre, hvor man kunne spise på deres andre restauranter. Derudover er der et larmende diskotek ved indgangen til hotellet, som åbner kl 8-9 tiden om aftenen. Og deres børne legerum og legeplads var lukket under hele opholdet

Bekræftet køb : 2020-03-11


9 ud af 10

+
Placeringen
-
Nogle af restauranterne var lukket ned

Bekræftet køb : 2020-03-09


8 ud af 10

+
Beachclub'en var virkelig god. Gode træningsfaciliteter og god strand og pool områder.
-
Det var en lidt ensidigt aftensmadsbuffet og priserne på drikkevarer var helt urimelige - over 50 kr. for en lille cola. Værelserne var meget små, når der skulle være plads til en extra opredning. Vinduerne bør kunne åbnes på klem, så det er muligt at få frisk luft ind og ikke kun aircondition.

Bekræftet køb : 2020-02-17


8 ud af 10

+
Good beds
-
Better daily cleaning of the beach area from plastic and other garbage.

Bekræftet køb : 2020-02-12


6 ud af 10

+
Beliggenheden
-
Drikkelsen på hotellet var ALT for dyr!! Det trænger til renovering.

Bekræftet køb : 2020-02-12


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

88% af gæsterne anbefaler

4526 bedømmelser
Meget godt
 
2434
Godt
 
1336
Middel
 
440
Mindre godt
 
183
Dårligt
 
133

5 nyeste bedømmelser

23-05-2022

af BrunoB639 Aalborg, Danmark

Super oplevelse.

Vi besøgte hotellet i maj 2022 og havde 10 overnatninger. Det er rigtig dejlig hotel, hvor man føler sig velkommen fra start til slut. Rigtig venlig personale, der forsøger, at hjælpe med alt. Hotellet var netop åbnet, efter at have været lukket i 1 år, grundet Covid-19, så derfor var meget under opstart, men selv under vores korte ophold mærkede vi store fremskridt. Receptionen var super venlig. Værelserne var velholdte og meget rene. Morgenmadsrestauranten var god og der manglede ikke noget. Der blev fyldt op og ikke den store trængsel. Aftensmad var MEGET ensformig.....det samme hver aften med Meget små variationer. Dog var der ændringer at spore den sidste dag, hvor der var lidt anderledes mad. Vi påtalte dette under opholdet og det bliver formentlig ændret. Ingen speciel mad til de små børn(Pommes, Pizza mv.). Loungen var en oplevelse. Super dejlig sted med rigtig god service. Super mad og gode muligheder for at få spiritus i 2 timer daglig. Hotellet bør være stolt af tjeneren Gudaraj et herligt ung menneske, der sørgede for god stemning og betjening. Der er en lille gåtur til swimmingpools og stranden, hvilket ikke har den store betydning. Rigtig dejlig område, med perfekt strand og masser af gratis strandstole. Man får badehåndklæder ved ankomst til stedet. Vær opmærksom på at det IKKE kun er hotellets gæster, der kan benytte dette private område. Specielt lørdag og søndag aften bliver der spillet MEGET højt musik og der er mange lokale, der prøver at vise, at de har lidt penge. Meget venlig personale og rengøringen på stranden blev også rigtig god i løbet af opholdet. Generelt vil jeg sige, at det er et super dejlig "lille" hotel, hvor man føler sig velkommen. Det er ikke så fornemt, at man ikke føler sig godt tilpas. Godt hotel til prisen og jeg er sikker på det bliver bedre. Hoteldirektøren var tilstede de sidste dage af vores ophold og der blev iværksat flere ting - super arbejde. Hotellet har en super placering, hvor man kan gå til rigtig mange fornøjelser. Prøv stort indkøbscenter, Rays bar på nabohotellet Conrad/Hilton, på 62. etage og ikke mindst spisning/besøg på Emirat hotel, der er beliggende lige overfor Radission. Fantastisk oplevelse. Til hotel Rasission Blu: Tak for et dejlig ophold.

 
26-02-2020

af FamilenLarsen Sengeløse, Danmark

Dejligt hotel med god placering i Abu Dhabi

Vi rejste en familie på 4, 2 voksne og 2 børn. Havde bestilt et standard værelse, men blev opgraderet gratis til en dejlig lejlighed med soveværelse, stue, bad og køkken. Børnene fik således stuen med 2 enkeltsenge. Der var rigeligt med plads. Strand og pool området er fantastisk. Området er stille og roligt og i kort køreafstand fra de seværdigheder vi ville besøge.

 
20-02-2020

af metteesben Frederikssund Kommune, Danmark

Ok hotel men ikke mere end det

Ligger fint dejlig udsigt men dyrt at spise ved poolen stedet trænger til en opgradering .morgenmaden er fin dog er kaffemaskinerne placeret forkert så folk står i vejen mår de står i lå for at lave kaffe . Vi syntes at mad og drikkevarer urimeligt dyrt i Emiraterne på hoteller og restauranter syntes vi

 
09-02-2020

af 110930 Ban Khao Takiap, Thailand

Fin værdi

På mange måder et rigtig fint sted - super placering, virkelig god mad (helpension) og perfekt pool-/strandområde for børnefamilien. Desværre meget tydeligt, at det er under løbende renovering (og en del udestår).

 
26-01-2020

af per8772 Sakskøbing, Danmark

Vurdering af 14. dages ferie i perioden 12.1 - 25.1 2020

Meget træt og nedslidt hotel. Hotellet burde lukkes i et år, hvor der blev foretaget en gennemgribende renovering af såvel hotel som poolområde, fitness og spa. Desuden er restauranternes priser på mad og drikkevarer aldeles urealistisk høje. Priserne er næsten på niveau med priserne på Emirates Palace - men det er kvalitet og oplevelse aldeles ikke. Personalet gør deres bedste men kan naturligvis ikke gøre noget ved omgivelsernes dårlige stand. Konstant fungerer eksempelvis kortlæsere på værelsesdørene ikke - kortene skal konstant genindlæses i receptionen. Bare som eksempel på en detalje. En ting man skal bære opmærksom på er, at hotel,og poolområde ligger på hver side af en meget trafikeret gade. Det betyder , at man skal gennem en tunnel for at komme fra hotel,til poolområde, strand, fitness og spa. Det betyde, at ikke bare lige bevæger sig mellem sit værelse og poolåmrådet m.v. Minafsluttende opfordring kan kun være, at man ikke skal benytte hotellet før det er gennemgribende renoveret samt det har fået et realistisk forhold til priser på mad og drikkevarer.