Bedømmelse af Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7 ud af 10 baseret på 1 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,0 / 10
Rengøring
 
5,0 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
3,0 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
5,0 / 10
Faciliteter
 
6,0 / 10
Mad og drikke
 
3,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
6,0 / 10
Service
 
10,0 / 10

Seneste anmeldelse


7 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2021-07-17


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 3,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 3,5/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

62% af gæsterne anbefaler

3206 bedømmelser
Meget godt
 
647
Godt
 
1330
Middel
 
744
Mindre godt
 
307
Dårligt
 
178

5 nyeste bedømmelser

27-04-2022

af B8819KPml

Lækkert hotel, manglende indsigt

Super lækkert hotel/restaurant/værelse. Grundet booking direkte i receptionen, desværre manglende indsigt i firmaaftale og misinformation, hvilket foranledigede overbetaling og manglende tilbagebetaling på morgenmad. Vh. Michael

 
22-04-2022

af tinao0

Overholder ikke aftaler

Min mand bookede et værelse den 24. september 2021. Værelset var dog kke rengjort. Som kompensation fik vi 2 drinksbilletter samt skriftlig lovning på en økonomisk refusion. Sidstnævnte så vi dog aldrig noget til. For ca. 1 måned siden tog min mand ind på hotellet og spurgte til den økonomiske refusion. Vedkommende i skranken kunne selvfølgelig ikke tage stilling til noget, men han lovede at vende tilbage. I den forbindelse skulle min mand aflevere det kort, hvorpå der stod, at han havde en økonomisk refusion til gode. En kopi var ikke en mulighed. Der er som sagt nu gået en måned, og vi har stadig ikke hørt noget, og nu er vi så også blevet franarret vores dokumentation. Det er efter min mening en højst besynderlig opførsel!

 
18-04-2022

af RikkeToftN Århus, Danmark

Kommer ikke igen.

Vi ankom til hotellet langfredag kl 15.40 og kom til at stå i en meget lang kø for at tjekke ind. Vi kunne så gøre det online så det gjorde vi. Da det var gjort skulle vi så bare lige hente vores værelseskort. Men nej. Online indtjekning virkede så ikke lige den dag. Ellers gjorde den sagde de. Så vi stod i kø i godt 50 min. Og næste morgen da vi skulle med elevatoren ned, stod vi og ventede i mere end 15 min. for at komme med en. Det var kun 3 ud af 5 elevatorer som virkede. Vi spurgte to rengøringsfolk om hvor trapperne var, for så ville vi tage dem. De sagde at der ikke var trapper på den etage (16.) Det måtte vi så sige til dem at der selvfølgelig var et sted for det skal der være. De vidste bare ikke hvor de var. Søndag da vi tjekkede ud nævnte vi det med elevatorerne. Og fik at vide at der havde været folk på hele lørdag til at lave dem. Vi kunne så konstatere at det ikke var lykkedes for dem, for det virkede heller ikke søndag.

 
19-03-2022

af ErikMollerMadsen Århus, Danmark

Et af vores yndlingshoteller

Vi bor på hotellet flere gange om året og kan tage os selv i at savne at bo der. Det er altid en fornøjelse at komme tilbage og hilse på det imødekommende og kompetente personale. Værelserne, der vender ud mod byen og søerne kan vi aldrig blive trætte af at nyde udsigten fra. Morgenmaden er et mix af a la carte og buffet og er både sund og syndig alt efter hvad man foretrækker. Baren i lobbyen serverer burgere, der er blandt de bedste i byen. Sidst men ikke mindst er det let at komme til og fra hotellet i bil og prisen på 200 DKK per 24 timers parkering med fri ind- og udkørsel er rimelig.

 
15-03-2022

af 664caspers Kolding, Danmark

Forkert booking skulle have været på SAS royal inde ved Tivoli

Jeg booker værelser på Radisson Blu Scandinavia ved en fejl og den bliver opdaget af dem selv med det samme , da jeg i kommentarerne har skrevet "Udsigt over Tivoli" de gør mig opmærksom på det og derfor afbooker jeg med det samme. Ser så ikke at det ikke kan refunderes, men tænker at jeg lige ringer og fortæller booking.com om denne sag og de siger "Vi kan sagtens se at du har booket forkert, så ring til Radisson og fortæl dem fejlen, så kan de helt sikkert hjælpe dig." Det gør jeg så og får en ikke dansktalende og ikke særlig god til engelsk heller, forvirret dame i røret. Hun siger jeg skal skrive en mail til dem og forklare. Herefter kommer der svar tilbage at det kan desværre ikke lade sig gøre at få pengene tilbage. Jeg synes det er så dårlig service når nu endda Booking.com gerne vil refundere beløbet. Skal lige siges at to minutter efter jeg slettede bookingen på Scandinavia bookede jeg på det rigtige hotel SAS Royal, som simpelthen er nogen af de flinkeste og søde mennesker. Vi har boet der rigtig mange gange. Jeg ved ikke om der er andre der har oplevet det, men synes det er noget svineri at de ikke engang kommer med en løsning, tænker tilgodebevis eller noget andet. Det var bare et rent NEJ. Så min anbefaling er ikke god herfra, men det kan jo være de ombestemmer sig.