Bedømmelse af Kurhotel Skodsborg

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 3,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

72% af gæsterne anbefaler

477 bedømmelser
Meget godt
 
188
Godt
 
144
Middel
 
79
Mindre godt
 
39
Dårligt
 
27

5 nyeste bedømmelser

14-11-2020

Indlæg af Frilund

24 timer uden børn

Skøn skøn oplevelse!! Dejlig smilende personale hele vejen igennem opholdet. Aftensmaden og morgen buffet var mega lækkert, fitness center var også rigtig godt, med stort udvalg. Spaen skulle man helst komme på ikke travle tider. Vi kommer meget gerne igen

 
09-11-2020

Indlæg af Marieandkjaer

Skuffende madoplevelse

Vi var på spa-ophold den 7/11. Aftenens tre-retters-menu bar tydeligt præg af, at vi fik en discountversion af Brasserie Carls menukort. Hverken hovedret eller dessert indgik på menukortet, og hovedretten var meget kedelig og uindbydende. Serviceniveauet hos tjenerne var desuden meget lavt.

 
01-11-2020

Indlæg af 269rikkeb

Lalandia agtig spa og mangel på service

Vi havde fået et ophold i kompensation for vores første ophold hvor alt var gået galt. Her anden gang der starter de præcis hvor de slap. Vi ankommer en lørdag og skal overnatte frem til søndag. Om morgenen skriver vi en mail for at booke bord i restauranten da vi ikke kan komme igennem på telefonen. Vi skriver blot at vi gerne vil booke bord kl 19. Vi hører intet retur på mailen og går derfor ud fra at alt er i skønneste orden. Da vi så checker ind 5 timer senere så fortæller vi at vi har sendt en mail og booket bord, hvor vi så får af vide at det har vi desværre ikke. Der er fuldt booket. Det betyder så at vi lørdag kl 16 skal forsøge at få bord et andet sted. De har ikke engang gide ulejlige sig med at svarer på mailen. Da vi så kommer op på værelset, så er der ikke specielt rent og desuden er conditioneren totalt tom i brusekabinen. Vi beslutter så at gå i spaen og går ud fra vores værelse på første sal (112) men kan så ikke rigtig finde vej fordi der mangler skiltning ved trappen. Man aner ikke hvilken vej man skal der. Vi må så spørge om vej hos personale som viser os i den rigtige retning. Da vi så kommer ind i “spaen” så er akustikken elendig så det virker som om man er i Lalandia. der står maks antal ind til alle “oplevelser” (som sauna eksempelvis) grundet Covid-19 men man lukker mange flere ind i selve spa området end man burde, så det ender med alle står i kø alle steder og det er i det hele taget en rigtig kedelig oplevelse. Så vi går retur til værelset. Da vi kommer hjem senere på aftenen, og smider os på sengen, så er den mega blød, hvilken i første omgang jo føles som dejlig. Men næste morgen vågner vi begge helt radbrækkede fordi sengen var så elendig at vi fik vildt ondt i ryggen. Vi går ned og spiser morgenmad i Carl, som faktisk er en skøn restaurant. Her havde vi også kun positivt at sige om første gang. Men Skodsborg kurhotel lever bestemt ikke op til forventningerne og navnet. Vi havde forventet meget højere standard og service på et kurhotel i det område og med den beliggenhed. Desværre... :-(

 
13-10-2020

Indlæg af Larswt Hellerup, Danmark

Ærgerligt!

Hvor er det synd hvordan servicen er blevet skudt helt til jorden her på det seneste . Aften tjenerne virker ikke særligt interesseret i at have gæster, og morgenstjenere virker underbemandet og irriteret. Er hele budgettet blevet brugt på renovation og sparret væk på personalet? Jeg savner den gode stemning med søde tjenere der har overskud til deres gæster

 
12-10-2020

Indlæg af 230jespers Odense, Danmark

Minus forkælelse

Var på Kurhotel Skodsborg for ca 3 år siden, og det var en helt igennem god oplevelse. Derfor var vores forventninger også høje, da vi sammen med et hold venner havde købt en deal, som inkluderede en 3 retters menu, ophold, adgang til spa og morgenmad. Jeg ved godt at en deal er et tilbud, men her kan vi næsten sige det er et minus forkælelses tilbud . Stresset personale. Værelser ikke klar. En menu der i bedste fald kan kaldes kantine mad. Forret : Iskold saltet sur torsk der lugtede af havn og ikke hav. Hovedret: Kyllingebryst med slattent skind, mærkelig sød sauce og undekogte kartofler. Dessert : Tunge profiteroles der smagte som en fastelavnsbolle. Til gengæld er vinkortet og bar kortet meget dyrt og vores tjener gik med vores hvidvin inden den var tom. På morgenmaden ventede vi sammen med alle andre 45 min på en ret lille tallerken anretning. Kaffen skal man også vente på. Til gengæld en den meget tynd. PÅ vejen ud efter morgenmaden mødte vi flere par, der havde ventet 35 min på bare at komme ind i restauranten. Spa oplevelsen bar præg af corona situationen og det samtidig med rigtig mange mennesker gjorde, at det også var en ret dårlig oplevelse. Hvis det bliver ved på denne måde tror jeg ikke de overlever. De kan ikke leve højt på fordoms tid og selve adressen.