Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
2 ud af 10 baseret på 1 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
2,0 / 10
Rengøring
 
3,0 / 10
Korrekt online beskrivelse
 
2,0 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
1,0 / 10
Faciliteter
 
2,0 / 10
Mad og drikke
 
1,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
5,0 / 10
Service
 
3,0 / 10

Seneste anmeldelse


2 ud af 10

+
Beliggenhed
-
Næsten alt, cafe lukket mandag, tirsdag, hotellet havde kun haft denne ene deal med Apollo, hvorfor de dårligt kendte til vores aftale med Apollo. Apollo ville ikke forlænge vores gave kort, men lige nu tilbyder Apollo alle andre med gavekort, at de kan få dem forlænget uden omkostninger. Vi rejser aldrig mere med Aopollo efter at have oplevet, hvor lidt fleksible Apollo har været med vores gavekort.

Bekræftet køb : 2021-07-01


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4/5 Sted
  • 2,5/5 Søvnkvalitet
  • 2,5/5 Værelser
  • 3,5/5 Service
  • 2/5 Værdi
  • 3/5 Renlighed

35% af gæsterne anbefaler

76 bedømmelser
Meget godt
 
4
Godt
 
12
Middel
 
36
Mindre godt
 
15
Dårligt
 
9

5 nyeste bedømmelser

31-08-2021

af Philip A

Det kunne være SÅ lækkert. Men er en katastrofe.

Hvor skal man begynde, første aften svært ved at sove, da personalet sad og drak ude i gården, og larmede sindsygt. Værelset er SÅ nedslidt. Personalet i restaurant og bar trænger til et spark i røven, de laver ingenting og udnytter hotellets faciliteter, og laver absolut ingenting. Jeg kunne nemt lave wøen turn around på dette hotel . Kontakt mig hvis der er folk som skal sparkes i røven, og tjene penge er noget i har lyst til.

 
05-08-2021

af CMSilfverberg København, Danmark

Moules Frites Festival

I dag torsdag havde vi booket et bord til 4 personer kl. 12.30. Vi ankom punktligt. Vintjeneren bad os bestille drikkevarer/vin uden at oplyse om priserne på samme - det viste sig efterfølgende, at een flaske vin kostede næsten lige på meget som menuen for os alle 4. Tjeneren troede, at den hed Mason (i stedet for Macon), han kom først med en anbrudt flaske, og endeligt skænkede han vinen hen over hånden. Efterfølgende ventede vi mere end een time på at få serveret den forudbestilte menu. Der var tydeligvis ingen i ledelsen, som havde styr på forholdet mellem personale, mad og kunder. Pigen, som serverede vore muslinger, var lige ved at tabe fadet ned over en af vore gælster, Mængden af muslinger og pommes frites var særdeles begrænset, og vi skulle 2 og 2 deles om een tallerken. Man fik indtrykket af, at køkkenet var ved at løbe tør for mad. Uha, uha.

 
21-07-2021

af 260sines København, Danmark

Nedslidt hotel, der trænger til en kærlig hånd og udskiftning af enkelte ansatte

Er lige kommet hjem fra et tre-dages ophold med mine to voksne børn, og har på ingen måde lyst til at bo der en anden gang. Vi fik ikke anvist den værelsestype jeg havde forudbestilt og betalt for, og da jeg gjorde den decideret uvenlige receptionist opmærksom på det, virkede han opgivende og ligeglad. Næste dag fik vi anvist en to-værelseslejlighed, der trængte til en kraftig renovering. Køkkenet manglede næsten alt indenfor service, min opredning var blød og ujævn, gardinstængerne var ved at falde ned og elektriciteten brød sammen om aftenen, så vi måtte bade i mørke mv. Dagen efter løste en venlig tekniker problemet, min datter fik anvist et nyt værelse, da hendes kæreste kom og overnattede den sidste nat, som aftalt. Så den 3-værelses hotellejlighed jeg havde forudbetalt så vi aldrig. Og min datter sov på tre forskellige værelser de tre nætter vi var der. Hotellets værelser varierer i kvalitet, stil og standard og terrasseområderne samt haven er kedelige og trænger til en kærlig hånd. Hotellets beliggenhed er god, og vi nød sol, strand, havn og vand. Tænk hvis stedet fik en gennemgribende makeover, så det kunne bringes tilbage til fordums storhed! Den var der ikke meget af. Kun 2 af de 8 ansatte vi var i kontakt med var søde, professionelle og imødekommende. Men vi fik 2/3 af vort indbetalte beløb refunderet. Det var et fint plaster på såret: Men det endte med en miniferie, der ikke blev helt så afslappet som vi havde håbet på!

 
20-07-2021

af Marie A

Kedelig og dyrt i forhold til service

Vi besøgte sidste år 2020 hotellet og var der meget tilfredse. Derfor tænkte vi at det var et besøg værd igen i år. MEN vi blev skuffet. Gårdhaven flød med beskidt service på mange borde både om aftenen og igen næste morgen. Hotellet bar præg af at være nedslidt og ikke videre velholdt. Morgenmaden var kedelig og vi ( og andre gæster )måtte vente på både brød, juice, rene tallerkner mm. Efter min mening meget dyrt i forhold til den service man får. Et glas vin, en almindelig Pinot grigio til 70 kr Hvor glasset langt fra var fyldt til bukket på glasset Alt i alt en kedelig oplevelse.

 
16-05-2021

af Heidi F Nærum, Danmark

Fantastisk personale!

Skulle bruge et værelse hurtigt grundet akut situation i nær familie, og dét fik vi! Mage til forstående og hjælpsom receptionist møder man sjældent❤ Steffen handlede lynhurtigt og sørgede for at det hele fungerede på bare 2 minutter! Det her er et hotel med hjerte og sjæl, og ikke mindst en fantastisk beliggenhed🤗 Tak Steffen, you saved the day❤🤗 PS, det skal lige nævnes, at INGEN af de andre hoteller i området mødte os samme flotte service som vi fik her...