Bedømmelse af Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus

Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

77% af gæsterne anbefaler

1020 bedømmelser
Meget godt
 
312
Godt
 
459
Middel
 
167
Mindre godt
 
54
Dårligt
 
28

5 nyeste bedømmelser

30-11-2020

Indlæg af Laila S Hjørring, Danmark

For dyr i forhold til kvalitet

Stort værelse men dårlig lugt på værelset og rengøringen på badeværelset kunne være bedre. Dyr morgenmad i forhold til udvalget. Havde foretrukket brunch på en restaurant i byen i forhold til maden på hotellet. Der manglede kaffe flere gange og andet.

 
31-10-2020

Indlæg af Herdis M Henne Strand, Danmark

Flot hotel

Vi valgte dette flotte hotel da vi ønskede at bo centralt. Mega flot værelse med fin udsigt over Århus. Dejlig aftensmad includeret da vi har bestilt gennem Risskov bilferie. Eneste minus var brød til morgenmad, hvorfor serverer de ikke friskbagt rugbrød og rundstykker??? Det bakeoff er ikke sagen på et 4 stjernet hotel

 
25-10-2020

Indlæg af memigaard

Skønt ophold

Fantastisk Imødekommende personale der yder et højt serviceniveau. Værelse er virkelig i orden, og med god rengøring. Corona restriktionerne er meget gennemført. Også i restauranten, er der høj hygiejne standard. Vi har benyttet hotellet flere gange og det vil vi også i fremtiden. Prisen er ganske fair.

 
08-10-2020

Indlæg af solomonm520

Fantastisk Hostel

Cafeen er dejlig og der er et flot udsigt over hele byen. Personale er venlig og de lave også en god kop kaffe. 5/5 Jeg synes at hvis jeg skulle blive ved et hostek til resten af livet, ville det være Danhostel Aarhus. Mange tak!

 
14-09-2020

Indlæg af troelssorensen Roskilde, Danmark

Altid godt

Vi har overnattet her en del gange, men denne gange, krøb vi fra 10. og 11. etage til den 9., men kvaliteten var på højde med etagerrne ovenover, dog manglede der en flaske vand på værelset. Covid-19-løsningen af morgenmaden var løst med små portioner i glas, så man undgik den klassiske buffet, men morgenbrødet var noget sejt, og ikke til at skære igennem. Grilskær på knivene kunne være en ide?