Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

72% af gæsterne anbefaler

140 bedømmelser
Meget godt
 
57
Godt
 
46
Middel
 
22
Mindre godt
 
10
Dårligt
 
5

5 nyeste bedømmelser

04-10-2014

af Znipznap

Hotel mirage, nessebar, Bulgarien. Rædselsfuldt hotel!

17.000.- for en rejse, hvor intet var iorden. Mad, som jeg ikke ville servere for min hund, hvis jeg havde en og intet tilbud om, at købe drikkevarer, i en spisesal hvor aircondition ikke kørte optimalt. Sløvt personale. Ejerens kone sad og drak med receptionisten i arbejdstiden. Disco musik i madsalen kl 8 om morgenen. Den ene gang så slemt, at vi måtte råbe til hinanden! Man er på ferie og vil gerne have mad ro! Den eneste form for brød der var til morgen, var toast brød. Uændret morgenmenu alle 14 dage. Intet tilbud om, at købe et glas juice eller mælk. Mug i badekarskanten, surt og stift bruseforhæng og vandet fossede ud på gulvet, når vi badede. Madrasser som var så bløde, at man sank ned i dem og lå på fjedrene. Nulret og hullet sengetøj. Edderkoppespind som sad i vinduet alle dagene. Rengøring først henad eftermiddagen. Præsterede at komme op til værelset kl 14, hvor de først var gået i gang Vi fik nyt værelse pga aircondition ikke virkede og fik så dette omtalte værelse. Da vi klagede til apollo da vi kom hjem, fik vi bare besked om, hvorfor vi ikke havde klaget dernede. Vil ikke mene, at vi skal bruge vores ferie på at klage og flytte rundt på hotellet hele tiden, fordi standarden ikke er SOM LOVET! Mener helt klart, at det er apollos opgave, at sørge for, at vi får det vi har betalt for! Vil absolut ikke anbefale dette hotel. Ubehageligt personale. Alarmen gik på 5 sal når kokken lavede mad i kælderen og ved påtale af dette i receptionen, fik vi det flabede svar - der er ikke andre der har klaget, så det kan jo ikke være noget problem!! Fuldstændig ødelagt ferie. Kan umuligt være uddannet personale, når flere af dem var 19 år!! Absolut ikke hvad vi havde forventet!

 
20-08-2014

af Glenn M Holbæk, Danmark

Kan blive meget bedre.

Er netop hjem kommet fra at have været på charterferie med apollo rejser og være logerende på dette hotel. Hvor skal jeg næsten starte, lad os starte med mødet med hotellet. Vi ankom kl. ca. 12:00, og blev mødt med, at vores værelse ikke var klar, det kunne det først være kl. ca. 15:00 og det var normal procedure, så ikke meget man kunne gøre, da der havde været noget sen udtjekning af tidligere lejer på værelset, var deres undskyldning, så efter at være startet i Kastrup kl. 03:30 om natten, kunne vi så ikke lige blive tjekket ind, så vi var godt trætte, da vi endelig fik vores værelse kl. 14:30, en rigtig skidt start, her burde der være noget samarbejde imellem Apollo og Hotellet, eller det kunne man da forvente men ak nej. Værelset som så var fin nok, gode madrasser de er meget bløde, og jeg havde en fjeder i siden når jeg vente mig i sengen, men i det store hele fint værelse. Vi fik fyld op i mini baren 1 gang på den uge vi var der, der havde vi en anden forventning, at det var hver dag, men det var det ikke, men det kunne vi sagtens leve med. Der var ingen fugt i værelset, dog når man gik i bad, flød hele badeværelset med vand, dette var normalt, ud fra at døren ind til badeværelset havde en mega vandskade, og der var ikke blevet gjort noget ved det, så vi besluttede os for det var normalt. Et lille hint er, hvis man vil have et kold værelse at komme tilbage på, når man har været ude i varmen, er at i stedet for det kort man låser sig ind med på værelset, og skal sætte i holderen for at få strøm, kan være et hvilket som helst størrelse kreditkort, eller f.eks. ens sygesikringskort, det var dejligt at komme tilbage efter en varm dag til et koldt værelse, og vores kort blev aldrig fjernet af hotellet, så det gik vi ud fra det var ok vi gjorde dette. Vores værelse lå på 1.sal og der var stort set ingen støj fra noget, ud over det meget berygtede Captain Jack Skib, som lå praktisk talt ved siden af hotellet, det var meget belastende støj, så man ikke kunne sidde på terrassen og nyde noget at drikke og slappe lidt af, og se ud over vandet, da det simpelthen larmede fra ca. kl. 22:00 - 4:30 om morgnen. Vi havde ikke det store problem med at sove, men det var der andre der havde, og de var nede og klage over det, og der fik de at vide, af hotellet, at de havde ringet til politiet flere gange og captain jack diskoteket skruede så ned i ca. 15 min, hvorefter de så bare skruede op igen, så hotellet mente ikke der var noget de kunne gøre, de påstod også, at de havde slået sig sammen med de andre hoteller for at klage over skibet, men der var ikke sket noget endnu, så hvis man ikke kan sove med lidt baggrunds støj fra et diskotek, skal man ikke vælge dette hotel, men som sagt vi havde ingen problemer, vi syntes, at når vi lukkede døren gik det fint. Den lokalte lobby bar, mangler helt klart en opgradering af service, nogle af tjenerne, de snakker nærmest ikke engelsk, selvom, mange af dem der boede på hotellet var fra alle mulige lande, da vi var der, var der svenskere, danskere, russere, bulgarer, tyskere og englændere på hotellet, det kommer også an på hvem af tjenerne der er på vagt, om man selv skal henvende sig i baren for at få betjening, eller om betjeningen kommer til dig, hvis du sidder ved en af borende eller i lobbyen for at være på internettet. Internettet er kun eksisterende i receptionen og inden for i lobbyen, da deres trådløse router står under bordet i receptionen, det begrænser området hvor man kan være gratis på internettet, da det nemlig kun er der i receptionen det er gratis, det trådløse internettet på de forskellige etager koster penge. Hvis man har problemer med at komme på internettet, skal man bare spørge receptionisten om de gider at tage strømmen fra router og sætte det til igen, for det sker man ikke kan komme på, men de kender godt procedure med at genstarte, hvis man ikke kan komme på, da det var den første løsning receptionisten fandt. Hastigheden på forbindelsen er hvad man kan forvente ca. 10 mbit, men det er fint nok, dog er der lidt problemer da vi var der, med routing ud af Bulgarien, hvis man prøvede at gå på nogle dansk hjemmesider, eller youtube, det kunne man simpelthen ikke, de kom aldrig frem, som om der var en blokering på nogle sider og tjenester. Maden om morgnen, var hvad man kunne forvente, ikke noget at råbe hurra for, ej heller helt dårligt, men det kunne sagtens være bedre, da det var det samme hver eneste dag, og ingen udskiftning. Maden om aftenen, var slet ikke noget vi gad og spise, vi spiste der en aften, og det var simpelthen så ringe, og betjeningen endnu dårligere, de stod og så fjernsyn, og var egentlig ligeglad med at fylde op med mad, og eller spørge om vi skulle have noget at drikke til maden, resten af dagene var vi lige nede og kikke om vi ville spise der om aftenen eller vi ville ud og spise, vi valgte alle resten af dagene at gå ud og spise, det har vi ikke fortrudt, da det mad de serverede de andre aftener var næsten det samme med måske udskiftning af en ret. Det er meget billigt at spise ude i byen, så dette er ikke et problem, at gøre. Resten af faciliteterne var faktisk rigtig gode, pool og ligge stole var rigtig fine, og de blev gjort rent hverdag, den del fungere helt perfekt, dog skulle vi være nede og reservere en sol seng tidlig om morgnen, men det er meget naturligt. Der er motions rum dog mod betaling, men det er bogstavligt, 20 kr. pr. dag for at få lov at træne, og faciliteterne er ok, og vedligeholdte, så helt perfekt. Så er der stranden, de ligge stole og parasoller der er dernede lige foran hotellet koster penge, koster for 2 senge og en parasol 120 dkk for 1 dag, det var meget dyrt, så vi lå ved poolen og gik ned til stranden hverdag, og det kan man sagtens uden problemer, og det fungerede perfekt. Der er også en bar nede ved stranden i stedet for lobby baren, og der er betjeningen noget bedre. Men i det store hele fungerede det fint, dog med de få undtagelser som jeg har beskrevet, derfor er min mening, hvis man kan leve med støj, og man går ud og spiser hverdag, er det et rigtig fint hotel.

 
13-09-2011

af moller00 Fredericia, Danmark

Kommunikation, bekaffenhed - 4-stjernet

Trist personale med manglende kommunikationsevne. Manglende underholdning - trist-trist. Ingen stole på værelse. Rockkoncerter på stranden fredag og lørdag (uha-uha) Disco Captain Jack's. Div. varer udgået/ophørt, ingen opfyldning. Alt i alt trist og IKKE 4-stjernet. Vi vil fravælge dette hotel næste gang vi tager til Nessebar - for der bliver en næste gang - stedet og strandene er pragtfulde.

 
30-08-2023

af Prot3ctor

Příjemný hotel na pláži

Největší výhodou hotelu je jeho umístění. Hotel leží přímo na krásné pláži, na kterou se dostanete pohodlně výtahem přímo z hotelu a je v docházkové vzdálenosti od krásného centra Starý Nesebar (cca 15 min). Další výhodou hotelu je krásný výhled na moře z většiny pokojů. Musím velmi pochválit našeho delegáta "Shaker", který byl velmi přátelský a šikovný. Pomohl nám vyřešit jakékoliv problémy, ochotně se vším poradil a vysvětlil. Je vidět, že u něj je host opravdu na prvním místě a maximálně se mu věnuje, aby jeho pobyt byl co nejpříjemnější a bez starostí, které mohou nastat. "The biggest advantage of the hotel is its location. The hotel is located directly on a beautiful beach, which you can easily reach by elevator directly from the hotel, and it is within walking distance of the beautiful center of Old Nesebar (approx. 15 minutes). Another advantage of the hotel is the beautiful sea view from most of the rooms. I have to give a big shout out to our delegate "Shaker" who was very friendly and knowledgeable. He helped us solve any problems, willingly consulted and explained everything. It can be seen that with him the guest really comes first and he devotes himself as much as possible to make his stay as pleasant as possible and without any worries that may arise."

 
03-08-2023

af Sue0153 Bishop Auckland, Storbritannien

Good and Bad

Where do I begin? Location couldn’t be better. We had a sea view and at times felt we were on a cruise ship the sea was so near. Rooms were slightly dated but clean good size plenty of hot water and air con very efficient. Never had a problem getting a sunbed by the very small pool. Sunbeds and umbrella for two were equivalent to £12 per day on beach. Beach got very busy but presume you could always get one. Breakfast for me was very poor. My husband likes salad so was fine. Hot food was cold and we were encouraged to use microwave to warm it up! To us the staff were the let down apart from a couple of exceptions they were very sullen never smiled and weren’t interested in their guests. We were not alone in this opinion. Not sure if it is a Balkan culture but 90% of people in general never smiled said please or thank you and certainly didn’t make you feel welcome in their country. There was no happy holiday vibes at all. We holiday all over the world and have to be honest in saying we have never been anywhere with this attitude before. We spoke to Germans with the same opinion on service being NIL. Such a shame as beaches are fabulous but we would never come back.