Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Værdi
  • 3,5/5 Renlighed

0% af gæsterne anbefaler

228 bedømmelser
Meget godt
 
74
Godt
 
38
Middel
 
31
Mindre godt
 
30
Dårligt
 
55

5 nyeste bedømmelser

29-09-2022

af 444piao

En blandet landhandel ...

Min mor og jeg var på 1 uges badeferie med Apollo. Da vi ankom til hotellet stod vi i kø i 1 time for at checke ind. Vi fik ikke det værelse vi havde bestilt. Jeg klagede med det samme i receptionen. Men først næste dag blev vi opgraderet til et familieværelse på 5. sal med fuld havudsigt og en stor altan. Så blev ferien straks bedre. Værelserne var rummelige, sengene var rigtig gode og stuepigen sød og serviceminded. Det er strandpromenadens flotteste hotel. Der var meget rent overalt på hotellet inde og ude. Stranden var dejlig med masser af gratis solstole og fint badevand med sandbund. Poolen var flot og ligeledes med masser af solstole. Jeg fik en fantastisk 1-times sportsmassage i spa-afdelingen af en balinesisk pige der hed Ekka (sådan udtales det). 50€ Hotellets egen bar ved poolen spiller ekstremt høj balkan musik og andet musik som kan høres på hele hotellet hver eneste aften fra 21-23 . Man kan nærmest ikke opholde sig på balkonen og føre en samtale i det tidsrum. Vi havde bestilt helpension som var ok. Morgenmaden var bedst, så kom frokosten, og om aftenen blev frokosten gentaget. Der blev konstant ryddet af borene af nogle velklædte unge mennesker. Jeg blev dog ret syg den sidste aften med opkast. Min mor blev syg med opkast og diarre dagen efter vi kom hjem. Om det var buffeten eller vandautomaterne er der jo ingen der ved ... Der blev ikke sørget for at alle sprittede deres hænder ved indgangen til buffet-restauranten og spritautomaten stod forkert placeret. Bortset fra at vi blev syge, havde vi en rigtig fin ferie ...

 
17-09-2022

af TMaigaard Vejle, Danmark

Meget middelmådigt.

En meget blandet fornøjelse. Hotelværelserne fejler intet og rengøringen er fin. Afstanden til stranden er glimrende med masser af liggestole, men selve området omkring hotellet, er meget forladt med ganske lidt at se. Poolen er fin og børnevenlig, men der er ikke meget plads, og man ligger utrolig tæt - ydermere kan du kun bruge den ene side af poolområdet, hvis du ønsker sol hele dagen. Vi havde bestilt all-inklusive, hvilket IKKE var nogen succes. Maden var generelt meget middelmådig tangerende til dårlig. Det virkede langt fra til at være friskt, og hygiejnen var lav med et kaos af uorganiseret menneskerend. Det samme gjorder sig gældende med drikkevarerne, der ofte var slatne med lange køer og sløvt personale. Hotellet skulle være 5-stjernet, men det var langt fra en 5-stjernet oplevelse.

 
22-08-2022

af jan622014 Odense, Danmark

pænt hotel men små mangler og fejl

er lige kommet hjem fra grand fafa blue resort. pænt hotel med et flot pool område som er tiltalende. restuaranterne er pæne og rene men maden er lidt ensformig. personalet er søde smilende og hjælpsomme. receptionen var utrolige hjælpsomme ved pludselig opstået sygdom. småfejlene er de kan glemme rengøringen af værelse indendørs pool under renovering toiletterne under a la carte restauranten under al kritik dårlig rengøring og mangel på toiletpapir tip få et værelse højt oppe med udsigt til strandpromenade

 
31-07-2022

af 580sanneb

Dårlig hygiejne i køkkenet

På 3 dagen af en uges ferie, fik vi dårlig mave med dirrer og kvalme. Resten af ferien var ødelagt med hyppige toiletbesøg. På vej hjem i flyverne fandt vi flere som havde fået samme symptomer som os , i alt drejer det sig nok om 60-75 tilfælde .

 
08-07-2022

af 166mortenh

En gennemsnitlig oplevelse

Grand blue FAFA var på alle måder en gennemsnitlige oplevelse. På plus siden: + Store og rene værelser + Godt fitness lokale + Godt poolområde På minus siden: - Live musikken om aftenen var unødvendig høj alle ugens dage dvs. du kunne ikke benytte din altan, hvis du godt ville tale sammen. Musikken spillede fra kl. 21.00 - 23.00. - Organiseringen af de spisende gæster i restauranten var kaotisk. Der var ingen til at anvise et bord, hvilket betød at man ofte fik et beskidt bord - Restauranten fremstod ikke pæn og rengjort når den åbnede, og den blev gjort ren imens der var gæster - Personalet var ikke serviceminded og virkede i store træk ligeglade med gæsterne