Billet

charterbillet
Eksempel på billet til charterrejser

Hvornår modtager du billetten?

Charterfly: Billetter til rejser med charterfly sendes ca. 2-3 uger inden afrejse.
Har du købt din charterrejse med mindre end 2-3 uger til afrejse, modtager du billetten efter gennemført betaling af rejsen.
Rutefly: Skal du på en rejse, hvor du flyver med rutefly; (Norwegian, Emirates, Thai Airways, Qatar eller lignende) modtager du billetten senest 1 uge før afrejse.
Har du bestilt din rejse 7-1 dag før afrejse, vil du modtage billetten på e-mail senest dagen før din afrejse.

Hvordan bliver billetten sendt?

Billetten bliver sendt til den e-mail adresse du oplyste ved bestilling af rejsen.
Nogle gange ender den sendte e-mail med billetten som spam post i dit mail program, så husk at tjekke din spam post, hvis du ikke har modtaget billetten i din normale indbakke.
For rejser med charterfly, kan du også vælge at få billetten tilsendt som almindelig post. Dette koster kr. 100,- i gebyr pr. booking.
Har du købt en rejse, hvor du flyver med rutefly, bliver flybilletten sendt per mail. Hvis du ikke har modtaget eller har mistet din ruteflybillet, er det altid muligt at få den tilsendt pr. mail igen.

Hvordan ser billetten ud?

På billetten til en Apollo charterrejse, står der øverst til venstre Billet eller Internetbillet. Medbring billetten til check-in på rejsedagen.
På nogle charterrejser vil du også modtage en ruteflybillet. Denne er på engelsk, og øverst står der: Electronic Ticket. Både charter- og ruteflybillet medbringes til check-in på rejsedagen.
Rejser du udelukkende med rutefly, modtager du en ruteflybillet. Denne medbringes til check-in på rejsedagen.

Eksempel på Electronic Ticket til rutefly

Hvornår skal du være i lufthavnen?

Vi anbefaler, at du er i lufthavnen 2 timer inden afrejse, når du flyver med charterfly. Skal du med rutefly anbefaler vi, at du er i lufthavnen 3 timer før afrejse.