Efter rejsen

Vi ser det som vores største opgave at sikre jer den bedst mulige ferie. En vellykket hjemkomst er med til at bevare de gode minder. Find mere information herunder:

Lost & found

Glemte sager på rejsemålene

Hvis du er på rejsemålet og har glemt noget i transferbussen, skal du hurtigst muligt kontakte vore rejseledere, som vil hjælpe dig med at eftersøge det glemte.

Hvis du efter hjemkomst til Danmark opdager, at du har glemt noget på rejsemålet eller på flyet, så henviser vi dig til vores samarbejdspartner, Lost & Found International.  De vil hjælpe dig, med at efterlyse det du har glemt, og de eftersender eventuelt fundet hittegods.

Du betaler fragt og administrationsomkostninger. Dette koster fra kr. 500,-, afhængigt af hvad der skal sendes, og hvor det skal sendes fra/til.

Du vil ikke modtage en bekræftelsesmail fra Lost & Found International, når du har indsendt efterlysningsskemaet. Du får kun en tilbagemelding, hvis det efterlyste bliver fundet.

Hvis du har brug for at kontakte Lost & Found International i forbindelse med en igangværende sag, kan du skrive til dem på mail:  denmark@lostfound.help

Du kan læse vilkårene samt udfylde et efterlysningsskema her: Lost & Found International
 

Glemte sager på flyet eller i lufthavnen

Hvis du har glemt noget på flyet eller i lufthavnen kan du også kontakte hittegodskontoret i den lufthavn, som du er rejst fra.

Reklamationer

Reklamationer

Er der noget, du er utilfreds med på din rejse, er det vigtigt, at du hurtigst muligt kontakter vores rejseledere på stedet. Befinder du dig på en destination, hvor vi ikke har rejseledere, kan du kontakte os på det telefonnummer, du har modtaget på SMS, eller på det telefonnummer, der står i din billet.

Venter du til rejsen er afviklet kan vi ikke påvirke eller rette op på de opståede problemer. Det er en forudsætning, at du har kontaktet vores personale på destinationen i tilfælde af problemer, hvis du skulle ønske at klage over noget efter hjemkomsten, da vi skal have mulighed for at løse det opståede på stedet.

Reklamationer der ikke er blevet fremført på destinationen vil ikke blive behandlet efter hjemkomst.

Bliver problemet ikke løst på destinationen, kan du kontakte os efter hjemkomst ved at indsende reklamationen nederst på siden.

  • Din klage skal være os i hænde senest to måneder efter hjemkomst
  • Hvis din sag vedrører et forsinket, aflyst fly, boardingafvisning, beskadiget/tabt bagage eller anden flyrelateret klage, henviser vi til det flyselskab, du rejste med.

Hvis din sag drejer sig om aflysning, aflyst rejse eller tilbagebetaling af rejse, bedes du kontakte salg@apollorejser.dk eller ringe på tlf. 35201900

  • Hvis din sag drejer sig om sygdom, skade eller indbrud, henviser vi til dit forsikringsselskab. Har du købt en rejseforsikring, da du bestilte rejsen, er du forsikret hos Gouda Rejseforsikring . Du kan nå dem på telefon 88208820
  • Alle vores klager behandles af skandinaviske medarbejdere, hvilket betyder, at din klage kan blive besvaret på svensk, norsk eller dansk.

Når din klage er modtaget af os, sender vi en skriftlig bekræftelse med angivelse af den aktuelle behandlingstid. Behandlingstiden skyldes, at vi skal have tid til at kontakte det relevante personale og samarbejdspartnere, for at indsamle oplysninger om sagen.

Vores medarbejdere, som herefter vurderer sagen, har stor erfaring med klagebehandling og rejsebranchen generelt. Alle vores medarbejdere er bekendt med rejseforhold, branchepraksis, pakkerejseloven og Rejseankenævnets retningslinjer. Når behandlingen er afsluttet, vil du skriftligt modtage svar med vores beslutning.

Indsend reklamation